zz8714 Merhaba, Gebelik sürecini Doç Dr Fatih Şanlıken ile geçiren varsa bana düşüncelerini bildirebilir mi? 🙏 Kendisine gitmek istiyorum
Burcutf zz8714 selam ben kendisine gidiyorum. Daha 10 haftalık şuana kadar gayet iyi WhatsApp üzerinden hemen ulaşıyorum kan sulandirici igne kullanıyorum ilaçlarımı bitince gitmeme gerek yok reçeteyi yazıp bana SMS atıyor. Yalnız dogum ücretini merak etmiyor değilim. Insallah çöm yüksek değildir. Siz başladınız mı?
zz8714 Burcutf merhaba teşekkür ederim bilgi için, Ben henüz başlamadım. Ama hastaneye doğum ücretlerini sormuştum normal 10.000 sezeryan 14.000 olarak hatırlıyırum 🙏🌸
Algunas Burcutf Burcutf merhaba bilgilendirme için teşekkürler. Doktora muayneye gittiğinizde bebeğin 3 boyutlu fotoğrafını veriyor muydu
Burcutf Algunas merhaba, hayır 3 boyutlu gösterdi ama fotoğraf vermedi. Onu detaylı ultrasonda başka doktordan aldım ben.
Algunas Burcutf teşekkür ederim. Fatih Bey de doğum yaptınız mı? Hastane ve bu süreç nasıl geçiyor bilgi verebilir misiniz bende orayı düşünüyorum ama bilgim yok ☹️
Burcutf Algunas evet yaptım. Fatih bey çok iyidir. Sürekli ulaşılır olması ve yakın takibini seviyorum. Ama bir yandan da gereksiz tahlil v.s. istemez. Ben 2.5 ay once doğum yaptığımda doğum.ucreti 16 bin TL idi 12.400 tl ye indirdiler. Hastane güzel tertemiz. Odaları çok büyük değil sadece VIP odaları büyükmüş onlara da fark istiyorlar. Sezeryanda 2 gece 3 gün yatiriyorlar. Hergun gelip doktorum kontrol etti beni. Sezeryandaki ameliyat ekibi de baya donanimliydi. Ancak şimdi öyle midir bilmiyorum ama bebek hemşiresi kıtlığı vardı. Katta hizmet veren bebek hemşiresi 1 yada 2 oluyor ve ameliyata da onlar girdiği için bazen birkaç saat hiç ulaşamıyorsun. Bu arada oda susleyecekseniz odada masa v.s. yok kendiniz getiriyorsunuz. Duvarlar duvar kağıdı olduğu için poster fln asmanizi çok istemiyorlar tabi biz gene de astık. Aklıma gelenler bu kadar. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲
Algunas Burcutf verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Bunlar çok önemliydi. Bebeğinizi sağlıkla büyütün inşallah.
Burcutf Algunas Amin çok teşekkür ederim. Hepimiz inşallah 🤲 bu arada aklıma gelmişken anneden ve yanında refakatçi olarak gelecek olanlardan covid testi istiyorlar. Gündüz 2 akşam 1 kışı refakatçi kalkınmasına izin veriliyor ama kimsenin kontrol ettiği yok gayet 2 kişi kaldı yanımızda. Birde kata ziyaretçi çıkacaksa onlardan da covid testi istiyorlar biz eşim annen halam kayinvailedem ve ablam için covid testi yaptırdık ama çokta bakmadilar teste falan gayet girdiler. Testleri devlet hastanesinde yaptirmanizı öneririm 500 tl givi bir para isteniyor test başına çünkü. Sevgiler.
Algunas Burcutf amin inşallah çok teşekkür ederim. Söylediklerinizi dikkate alırım yine sorum olursa size danışırım. Tekrardan sağolun🙏🏻😇