Cananan
Evet baya düşük gün aşırı ikiye katlanması gerekir benim ki de 400lerde yavaşladı 700 lerde durdu meğer dış gebelik miş. Sizin ki de sağlıksız gebelik olabilir belki iki hafta gözlem altına alınır iki güne bir test verirsiniz doktorsunuz sonrasında yönlendirir zaten ben iğne ile düşük yaptım kese bulunamadığı için çok şükür şimdi ikinciye hamileyim. Allah size de sağlıklı ve hayırlı evlatlar nasip etsin