Bsrbltc Merhaba güzel anneler size bir sorum olacak 5 haftalık hamileyim. Belli bir kısım türk kahvesinin zararlı olduğunu söylüyor bir kısmıda günde 1 kere içmenin faydalı olduğunu söylüyor bir fikriniz varmı acaba siz içtinizmi🙈🥳
Clk56 Bsrbltc doktor 1 taneye bisey demiyor günlük 200 mg kafein almak lazimmis 1 fincan çay 1 fincan kahve filan yapıyor galiba
maviananas Bsrbltc hamilelikte alınması gereken en fazla kafein miktari 200 mg Türk kahvesinde de yaklaşık 60 mg kafein var doktorlar fazla içmemek şartıyla bir şey demiyor
gzdeozss Bsrbltc benim düzenli hergün 1 fincan kahvem vardı ama hamile olduğumu öğrenince ilk 3 ay içmemiştim doktorum da ilk 3 ay çay ve kahveden uzak durmamı söyledi bazen çok canım isterse içiyordum ama ilk 3-3.5 ay içmedim
maviananas Clk56 yanılıyor olabilir misiniz acaba kafein zaten çok faydalı bir şey değil doktorlar da 200 mg en üst sınır olarak görüyor hamilelikte
Bsrbltc maviananas merhabalae bende pek bilmiyorum normalde çok seviyorum ilk zamamlar hiç içmedim şimdi çok canım istedi o yüzden sordum🙈
gizzzy35 maviananas yok 200 mg günlük sınır. Onu geçerse zararlı 😌 Ben Nescafe bile içiyorum mesela ama kafeinsiz
maviananas Bsrbltc hamilelikten önce bende çok severdim günde iki üç fincan da içsem bıkmazdım ama şimdi hiç canım istemiyor😑 keyfini çıkarın afiyet olsun🥰🌸
maviananas gizzzy35 evet bende üst sınırın bu olduğunu biliyorum ama üstte yazan kişi 200 mg almak lazımmış deyince yazdım
Bsrbltc gzdeozss doğru söylüyorsunuz daha doktorada gitmedim bilmiyorum o yüzden sizlere sormak istedim🙈
babynil @Bsrbltc kafein beyin gelisimini etkiledigi icin icmemekte fayda var. 1tane belki icilir ama her seyde oldugu gbi fazlasi zarar. Ben asiri kahve icen biriydim icmedim baslarda cok istedi canm ama sonra alistim.
Hzlchn Bsrbltc zararlı değil tabi ki günde 250 mg kadar kafein alabilirsiniz bunun içinde çay ve yeşilçay da dahil ben 28. Haftamdayim günde 1 fincan türk kahvesi hep içtim doktorumda bir sorun olmadığını söyledi fazlası tabi ki zarar herşeyi ayarında yapmak lazım kahve keyfinizi yapın bence 🤗