Eslem_1 aynen öyle. Hamilelikte bi çok değişime uğruyoruz rahim büyüyo organlarimiz yer değiştiriyor bebek büyüyo kendine yer açıyo. Aslinda korkulacak bisey yok ama ilk gebelik olduğu icin pek deneyimli değiliz . Yani kendi adıma konusayim ilk gebeliğim ve hamileyken neler olduğunu pek bilmediğimiz icin korkabiliyoruz ama sonuçta içimizde bir canlı var ve büyüyüp gelişiyor. O yüzden bunlar çok normal hic kafana takma için rahat olsun doktoruna gittiginde de ona da danışabilirsin☺️