ElanurMerayhan Sehheerr yok canım benim şuanlık gerek duymadı sadece bol bol meyve yememi sıvı tüketmemi ve çok iyi dinlenmemi istedi hayırlısı ile bu şekilde atlatacağız bakalım nasipse
AyMeh94 Sehheerr yok ya.vitamin bi tane bi tanede surub oskuruk icin.Bana doktorum baska hic bir sey izin vermiyo kulanmaya.riskli hamilelik o yuzden canim.Amin.Allah hepimizin yardimcimiz olsun
Nurbyk0306 Edagulgonce karantinanin son gunu gidip test verdim tekrar hamileyim hastaneye kontrole gidicem diyerek