Tekinnn İnşallah vardır canım benim ☺️❤️ fotoğrafını çeksen bile belli oluyosa yeter çok arada kalırsan nöbetci eczane bulun bi test daha alıraın bayram dan sonra kan testi am adediğim gibi bende ilk görmek istediğim için görüyorum heralde dedim sonra telefonun flaşıyla felan biraz daha net gördüm eşim hiç görmedi inanmadi hastaneye direk kadın doğuma gittim ben ondan sonra inandı oda