Kızlar geçen gün kaynanam geldi gelirken mavi patik ve mavi yelek almış teşekür ettim ama ben kız hissediyorum olsun onada giydiririm dedim ve bı anda kız neki ne işe yarar ki erkek olucak dedi pardon da bunu ben belirlemiyorum üstelik seninde kızların var torunlarında çoğu kız herşeyden önce sende bir kadınsın dedim olsun el kapısına gider rezil olur dedi bende el kapısında yım bende rezilim ozaman senin oğlunda el kapısından kız getirdi dedim erkek en hayırlısı dedi ben daha 5 aylık ewliyim başta olsun tantanasi şimdi erkek kavgasını yapicaz dedim bı suratı düştü konuşmadı ben çok üzüldüm bozuldum odama gelip eşime anlattım annen kızım olursa ne beni nede kızımı sevmiycek dedim olmaz öyle sen üzülme ikinizide sever filan dedi . Bilmiyorum ama benim çok zoruma gitti aslında seviyorum kaynanamı nasıl böyle bir tepki verdi bilemiyorum her gördüğünde canım çok sıkılıyor 😢