Benay bende 19+2 yim bu ara belim ağrıyor ayakta kalınca fln çekilmez oluyor bu hafta temizlik fln derken baya zorladım sanırım. Bende hissetmiyorum haraket daha bekliyoruz bakalım sende dinlen bol bol kasık ağrıların için doktoruna konulup magnezyum içsen çok iyi geliyor ben magnezyum içiyorum bide 2 şişe soda kasık ağrısından eserr yok 😊