Midikka evttt var çizgisi belli hayırlı olsun 🤗 ben adetimin günü gelmeden yapmıştım hemen çizgisi belli olmuştu çok mutlu olmuştum bir gün sonra tekrar denedim bu sefer tek çizgi çıktı kafam karıştı normal olaraktan doktora gittim çıkmadı kimyasal gebelik gecirmissin denildi … Ama sonradan gördüm ki ananas bebek düşürüyormuş o ay da biraz fazla yemiştim sanırım ondan oldu dikkat edin 🤗🤗