Ben ayrıntılı anlatmayı severim ama boğma ak için olabildiğince hızlı yazcam. Şu an bebeğim kucağımda uyuyor kızlar Rabbim hamile olan ve evlat sahibi olmak isteyen herkese sağlıkla kucaklaşmayı nasip etsin❤️ Benim bebeğim 40. Haftayı doldurdu ve hiççç niyeti yoktu ne doğru dürüst ağrım olurdu ne başka bi şey. Doktor 40ı geçirmeyeceğini söyledi zaten ben de korkuyordum ilerisinden. 25 ocak salı hastaneye gittik baktık bebek yine kanala girmemişti kilosu da 3600 gösterdi suyu da azalıyor artık riskli olur istersen yatış yapalım dedi ve yatış yaptık. Suni değil fitil verildi o doğal sancıyı uyarıyormuş sanırım. 15 20 dk sonra ağrım başladı. Nst de 40lara çıkıyordu en başta ama şöyle bir sorunum vardı ki belime bir ağrı girmişti ve beni 2 saatte fena yormuştu. Sabit ağrılarım oldu belden aşağısında bacaklarımda hal kalmadı☹️ onun dışında da doğum sancısı gelip gidiyordu. 6.5 saat sonunda baya baya tükendim maalesef ebe geldi açıklığa bakalım dedim başlangıçta 1 cmdi hani arttığını duyayım ki sabredelim dedim. Yine 1 cm açıklık çıktı ama sancım 30 saniyede bir geliyor ve 100lere çıkıyordu ☹️ ki ben 33ten sonra hep yürüdüm 38den sonra da 2 hafta doğuma hazırlık için her şeyi yaptım. Sancı çekerken de 2 3 kere nst hariç hep hareket ettim pilates topu ve duşa girdim ikisi de aşırı rahatlatıcı mutlaka yapın onları. Doktor geldi başladığımız noktadayız falan dedi. İstersem sezeryana alabileceğini söyledi orda baya kararsız kaldım ama kafam çok bozuk ağlayıp duruyordum eşim yanımdaydı ona ve aileme danıştım hepsi destekledi ve sezeryana alındım. İşte asıl olay burda. Ameliyat ortamı süperdi çok rahatlattı lar hiç korku yoktu içimde nedense ki daha önce ameliyat olduğum için sezeryandan korkuyordum. Sonrasını bildiğimden dolayı🤷🏻♀️ bir de uyanık olacağım gerçeği de korkutuyordu ama o gün bu korkularım silinmişti 🤲 spinal iğnesi gram acıtmadı ve ameliyatta hiç hissetmedim baskı bile. Bebeğimin adını sordular Ahmethan dedim ve baya sevindiler meğer doktorumun yanındaki yardımının adı da Ahmet han mış nerden aklınıza geldi ben daha önce hiç duymamıştım falan dedi😂 sonra bebeğim doğdu bana gösterip hemen kontrollerini yaptılar sonra yanıma getirdiler bikaç saniye hatta selfie çektiler sanırım adından dolayı😂 sonra o gitti babasına ben kaldım. Bu arada bebek doğar doğmaz doktorum dedi ki beklesen de gelmezmiş kafasını yanlış yerleştirmiş dedi… Bebek gitti ve bu kez de koluma bi iğne yaptılar doktorum plesenta rahime yapıştığı çin kanaman var ilaçla durduramadık balon takıcaz dedi. Riskli mi dedim evet dedi ama ne hikmetse ben hala sakinliğimi korkuyordum. Burnuma bi şey taktılar biraz aptallaştıracapını söylediler cidden öyle oldum gözüm açıktı ama kafam bir milyon 😂😂 yine doktorum dedi ki eğer normal doğursaydın da kanama olacağı için seni sonradan ameliyata alabilirdim. Yani her işte bi hayır vardır gerçekten… sonra doktorum gitmiş anlamadım bile oğlumun adaşı bitirdi işlemleri. Odaya gittiğimde altımda sonda ve balon dedikleri şeyin torbası vardı. Sodayı çok geçmeden çıkardılar. Takılması da çıkması da benim için bi his vermedi. Ayaklarımın hissi 6 saat falan sonra geldi sanırım. İlk yürüyüş de zor değildi sadece tam dik duramadım İlkin o da dik dursan daha iyi olur çabuk iyileşirsin dedi. Sonra sandalyeye oturttu yarım saat de böyle duracaksın dedi vsvs. Sürekli yürüyüş cidden en iyi iyileşme aracı ve gaz için de bol yürüme gerekiyor ben ertesi gün akşam falan çıkardım😂 bu arada özellikle söylüyorum pca adında bi ilaç takıldı özelmiş ek ücreti vardı 300 tl. Duyarsanız mutlaka alın 2 gün beni aşırı rahatlattı ben cidden çok iyiydim yani. Bugün 5. Günümüz bikaç gündür baş ağrım başladı aşırı kötü ama neskafe cidden iyi geliyor. Of vermek istediğim bi sürü tavsiye var aklıma gelenleri yazdım anca. Sormak istediğiniz varsa sorun öyle anlatayım kısacası böyle.🤗🤗 Sütüm de 3.gün geldi şimdi hem emzirip hem mama veriyorum yarın da kontrolümüz var 😊 nasıl anlattım bilmşyorum karışmamıştır inşallah😂😂
Uzun lafın kısası akışına bırakın ve doktorunuza güvenin çünkü cidden bebek nasıl geleceğini kendi seçiyor 🤗