mrvcl9 Kızlar doğumdan sonra kursak falan hiçbişey kalmadı karnım dümdüz oluverdi yüzüm de bembeyaz oldu cildim açıldı bir parlaklık geldi kan sulandırıcı iğne kullanıyorum acaba ondan mı yoksa doğumdan mı kaynaklı sizde de aynı şey oldu mu
Cansuada24 mrvcl9 ay insallah dogumdandır yoksa bendeki bu ödemler durursa hayatım berbat olur ödemle beraber 17 kilo aldım ya elim ayagım bacaklarım hep şiş 🤦♀️ Karnımda fazla yok 8 aylık olduk ama 5 aylık gibi duruyor şimdiden onuda düşünüyorum 🤣
iremss mrvcl9 doğum sonrası vitamin falan kullanıyosanz ondan oluyo bi de hormonlar normale dönmeye başlıyo malum gebelik sürecinden hepsi değişiyo
Mrv1007 mrvcl9 haahahahaha heyecanla dogurmayı ve “Gençleştim resmen, bu kadar mı fark eder” repliği eşliğinde eski halime dönmeyi bekliyorum🤣
tatliayminaninannesi Mrv1007 bende öyle diyordum bebeğim doğdu 3 aylık oldu bile ben evde porsuk gibi geziyorum ejejfjfjfn yaşlandım 3 ayda
zeeynepp19 mrvcl9 bu beni motive etti 😂 15 gün falan var doğuma kilolarım nasıl gidicek diye kafama takıyorum. Şey demek istiyorum GENÇLEŞTİM RESMEN BU KADAR MI FARK EDER😂😂
Sevdaelmc zeeynepp19 canım merak etme emzirdiğini sürece bol su içtiğin sürece gider kiloların benim doğumdan sonra eve gelince 14 günde 14 kilom gitti çok su tükettim bolca emzirdim 🥰
Mrv1007 tatliayminaninannesi ahahahaja madalyonun diğer yüzü de bu durum galiba, Allah yardımcımız olsun 🙏🏼🥲
Deletedmom62627 Bende gitgide güzelleşiyorum yüzüm yarıyarıya. küçüldü ellerim ayaklarım bacaklarım inceldi 😁😁 terleye terleye ödem mödem kalmadı geriye aldığım kilolardan kurtulması kaldı 😁 gerçi zayıfladım sanki ama daha tartılmak nasip olmadı
Asyaaa35 mrvcl9 umarım bendede aynısı olur🥲😂 eski güzelliğim kalmadıgı cok belli ya hatta kaşlarım kirpiklerim bile dökülüyor yüzümde sivilceler dolu çok kilo almadım ama doguma kadar olur diye düşünüyorum
mrvcl9 Zeynosunannesii bana sordun sanırım canım :) doktor tedbir amaçlı yazdım dedi pıhtı atmasın diye sanırım 10 tane yazdı 4 tane kaldı işte
MerveNur- Zeynosunannesii benim plesenta rahime yapışmış diye kanama oldu onu durdurdular. Sanırım pıhtılaşma olmaması için yazdı doktor