Arkadaşlar yarın 15 hafta olucam inşallah, bu gece uyurken sol tarafıma dönmeye çalıştıkça kasığıma kramp girdi dönmeme hiç müsaade etmedi bu ağrıyla birlikte sol kaburgama da ağrı girdi dönemedim. Zorlayarak döndüğümde de ağrı yaptı bu haftalarda bunu yaşayan var mı🌸