Ayse476 Ben 33 haftalık hamileyim ve iki hafta öncesine kadar aşırı akıntım vardı. Bende de sürekli bitmeyen bı idrar yolu enfeksiyonu var. Onun için günde 3 kez iç çamaşırı değiştirdiğimi bile biliyorum. Doktorumla konuştum bu durumu ve bana genitalden alınan bı fitil verdi. Sadece 7 günlük akşam yataken alınıyo. İlaç bittikten bir kaç gün sonra gerçekten ciddi azalma oldu ve rahatladım. Ama genelde hamilelikte akıntı olması normalmiş. Sıkıntı ya sokma kendini yeter ❤️