GAMSSE Meraba arkadaslar ilk kizima 42 haftalik miad asimindan yatirip sezeryan karari verdi doktorum ikinci evladima hamileyim 17 haftalik 2.dogum sezeryan ama kacinci haftada gun veriyorlar nasil oluyo merak ediyorum .
4-minikannesi-32 GAMSSE benimde sezeryan 38+0 alıyoruz dedi ama daha gün vermedi şuan 37+1 deyim çarşamba gidicem bakalım nezamana gün vericek
zynperd Benim 38+3 e gün verdi 38 den önce almıyorlar en geç de 39. Haftada alıyoruz dedi rahim yırtılması olmasın diye