Bernaalim ikili testte bebeğinize usg ile bakılıyor ve sizden kan alınıyor. İkisi karşılaştırılıp sizin bebeğiniz şöyle bir riskle şöyle bir kalıtsal hastalığa sahip OLABİLİR deniliyor. Eğer ben bunu bilsemde bilmezemde bebeğimi aldırmam derseniz yaptırmayın. Yada ben bebeğimi zaten aldırmam ama bileyim maddi manevi kendimi hazırlayayım diyorsanız yaptırın. Bir sorun olursa kesinlikle aldırırım diyorsanız zaten yaptırın. Ancak bu testlerde, yurtdışına giden testlerde size %100 bir gerçeklik oayı vermez sadece belirli oranlardan bahseder.. bu nedenleki ultrasonun boyutu, modeli, kalitesi asla önemli değildir, bebeğinizin o anki duruş pozisyonu ve bunu ölçen kişi önemlidir..