Merhaba benim ilk bebeğimi kaybettim kürtaj oldum doktorum 2.hamileliğinde kan sulandırıcı başlıcagız demişti şuan hamile olduğumu öğrendim daha çok yeni , hemen öğrenir öğrenmez kan sulandırıcı başlanıyor mu bu durumu yaşayanlar var mı iğne yada hap hangisini kullandınız ve kaçıncı haftada kullanmaya başladınız acaba 🌹