Oxorza Karataş hastanesinde yaptırdım orada takipli olduğum için tercih ettim ücreti 650 tlydi birkaç hafta oldu bende yaptıralı memnun kaldım her detayı görene kadar bırakmadı baya uğraştı cd verdi içinde fotoğraf video vardı yüzünün renkli göründüğü eş almıyor pandemiden dolayı bu kötü tek girdim eşim dışarıda kaldı 🤷🏼♀️ Birde perinatolog değil radyoloji doktoruydu bu önemli bir detaysa sizin için riskli bir gebeliğiniz filan varsa perinatolog öneriyorlar ama sıkıntınız yoksa bence o kadar para dökmeye gerek yok o çok meşhur perinatologlarında şikayet sayfaları var yanlış teşhis konulması vs olabiliyor yani çok kafa karıştırmadan aklına yatan birini seç git bence