Mihrimahinannesi Tugcaduman ben hem enfeksiyon için hemde grip oldum onun için kullanmak zorunda kaldım. Ama hamilelerin kullanabileceği şeyler sonuç olarak yoksa niye doktorum versin
papatya981 Tugcaduman evet ben idrar yolu enfeksiyonu vardı çok çok az böbreğimi acitiyordu ama ondan kaynaklı olduğunu dusunmedim ben herşey temiz çıktı yine de doktor idrar yolu için vermişti zaten doktor onaylı aldığımız için bence korkma
Elikra Tugcaduman iki kere 1000 ilk amoklavin kullandım maalesef yapacak bişey yok Allah’a emanet yavrularımız biz ki ne olduğu belli olmayan biontech aşıları olduk hamilelikte artık antibiyotik yanında basit kalır😔
Tugcaduman Mihrimahinannesi bende hem grip hem idrar yolu enfeksiyonu oldum aşırı bel ağrım ve ateşim oldu dün başlamak zorunda kaldım şehir dışında olduğum için başka doktor yazdı kendi doktorum da onayladı ama bi tedirgin oldum
Mihrimahinannesi Tugcaduman enfeksiyon olması aksine daha kötü bebeğe de zarar veriyor. Sağlığın yerinde olsun bebeğinde iyi olsun. Kullan bişey olmaz