Betbetbet Nazlimom 31+0 💛 artık ayakta kalma sürelerimi kısaltıyorum ağrılarım artıyor. Ve artık bolca kramp başladı vucudumun her yerinde 🥲
Betbetbet Mervbeder 31+0 olduk. Ben bugün beyazlarını yıkamaya attım. Bir kaç hafta sonra yapmayı planlıyordum ama dün etiketleri kesmenin bile beni cok yorduğunu gün geçtikçe ağırlastıgımı farkettim o yüzden bugünden yavas yavas yıkamaya basladım 🌼🌼
Zeynepplt_44 22+2 bugun kız annesi olacağiım böyle bebeğimi bazen hisediyordrm bazen hissetmiyorum tam anlamıyla hergün onu hissetmeye ne zaman başlayacam
Elifgoktug1 Nazlimom 31+5 ateşli geçiyor 🤪🤪🤪 ellerim ayaklarım midem gırtlagim yanıyor da yaniyor🤷♀️
Edaliko Bkt1262 her şeyimiz hazir sayılır birkaç eksik var sadece . Yikama ütüleme kısmına gecicez yavaştan iyi ki ufak ufak başlamışım ilk zamanlardan simdi hava şartlarıda zor olunca hiç evden çıkamıyorum 😍 sizde durumlar nasıl
Bkt1262 Edaliko ben yıkadım ütüledim çoğunu e bebek deki şubat indirimini bekliyorum ordan da alınca aldıklarımı yıkarım çantalar sonra artık fırtlatmayı beklicez 😂😂İnşallah