asellmom evet bazıları öyle oluyor diye duydum bende benim sezeryan olucak şuan öyle görünüyor normal doğum olsa bende istemem o sancı içinde kıvranırken ama doktorum çatım ve karnım dar oldugu için sezeryan öneriyor suan 🙂girerse beni oyalar en azından keserlerken bakmaz