umayfalay12 yani sanırım adetine 2 gün var, ben de bu zamanda test yapmıştım hem de erken gebelik testi, negatifti, sonradan falan da çizgi oluşmadı hiç😂 adetim 2 gün gecikince yaptım pozitifti. Kesinlikle en azndan adet gününüzü bekleyin derim evde test için