Beyzaylc Gün sezeryan ile doğım yapalı. Çok ağır hastayım covid pozitif olduğumu öğrendim şimdi. Napıcam nolur fikir verin. Annnem vardı o da aynı onada bulaştırdım. Bebeğimede bulaşmasından çok korkuyorum nasıl atlatabiliriz
tgba-17 Beyzaylc beslenmene dikkat et canım geçer Allah’ın izniyle eskisi gibi değil covid etkisi Artık direncini düşürmemeye çalış vitamin al
suadeeee Bebeğinizi maskeyle emzirin covitte süt ona göre salgılanıyormuş ve bebeği koruyormuş sizin ne yapmanız gerektiğini bilmiyorum ama normal grip tarzı hastalıkta zencefil zerdeçal balı küçük bi tabakta karıştırıp krem gibi yapıp yemek çok çok iyi geliyor