Amineninannesiii Kozlar selam 40+1 haftalık hamileyim ve ne sancı var ne açıklık suni sancı ile doğumu başlayıp doğum yapan var mı tecrübelerinizi yazar mısınız kafayı yemek üzereyim ben artık😞😞
Yenidilek Amineninannesiii doktorunuzdan rahim ağzınızı sıyırmasını isteyin o zaman sancınız gelecektir inş. Suni sancı bebeği strese sokar kaka yapma ihtimali artar. Yada rahim ağzı yumuşatıcı bi fitil var onu da yapabilir
Snglkaya Hayır bence sezaryen tercih etmelisin daha dun dogum yaptim normal suni de aldim gercekten cok zor hele ki hic sancin acikligin yoksa asla onermemm