Ben iki gün önce covidden dolayı kullanmaya başladım , eşim de ben de diş hekimiyiz ben kendime iğne yapamam - ağda bile yapamam- eşim yaptı koldan ama çok yakıyor , normal diş için yaptığımız anestezi iğnelerine doğum yapmış kadınlar laf ederse bi daha kızıcam valla