Melos17 Kızlar test yapıcam aşırı göğüs ucu ağrım var kadınların elektrik çarpıyor gibi ve akıntı var reglime 2 gün var ama okuduklarım umut oldu nolur dua edin bana 🤲🏻🙏🏻
Htc_31 Melos17 inşallah bebiş vardır canım rabbim gönlüne göre versin bende Şubat 2 yi bekliyorum heyecanla
Melos17 Htc_31 Hemdem_23 Afifeelif Anne1010 adet olmadım kızlar hala nolur bu ay tutsun ayy isteyen herkese rabbim versin bir gün hepimiz buralara güzel haberler Yazıcaz eminim😊o gün herkes toplansın bir postta
Afifeelif Melos17 amin canım amin inşallah.. nasıl durumlar şimdi.. benimde bat yarın yani 3 Şubat .ama pazartesi kan verdim çıkmadı.. önümüzdeki aya kaldı umutlar🦋🦋🦋
[silindi] Bende bugün 5 haftalık gebe olduğumu öğrendim rabbim güzel sonuçlar almanı nasip etsin inşallah 🤲
Afifeelif Melos17 ahh canim tebrik ederim nasıl sevindim anlatamam.. bu mübarek gecenin yüzü suyu hürmetine Rabbim hayırlı bir evlat versin inşallah 🥰🤲❣️