Akduman41 sayfanızda gördüm sizinde öksürük ile ilgili sorununuz varmış sanırım geçmiş olsun size de öksürük çok kötü bişey gripte soğuk algınlığında olan bişey ve ben pekmez; ılık ballı süt, nane limon, ıhlamur elma kabuğu çayını denedim yani bunlar hala kesmesi azalttı biraz ama doktorunuza sorabilirsiniz şurup önerirse o da iyi gelebilir