Tugcakir Randevularda sadecee riskli yazıyor acaba normal gebeye detaylı yapılıyor mu bilgisi olan var mı, daha önce orada yaptıran oldu mu
Papatyaytt Tugcakir ben yaptırdım canm normal di riskli değildi illa riskli olmasına gerek yok sen randevu düşürebilirsenn ne ala hemen al illa ki riskli olması şart değil
Tugcakir Papatyaytt teşekkür ederim bian şüphe ettim öyle yazınca 1 aydır bekliyorum bianda bildirim geldi sonunda randevu aldım