Badgirl_ Kzlar smdi ben 33+4 günluğum yavastan hastane cantami hazırlyorum icine koyduklarim şunlar eksiklerimi bana soylermisiniz? 1 tane 10 lu hastane cıkıs seti 1 tane 5 li hastane cikis seti 2 cıt cıt tulum 1 tane atlet ic camasiri 1 tane alt üst takım 3 tane corap 4 tane agız silme mendili İslak mendil Pudra Pisik önleyici Yüzunu ortmek icin tülbent, port bebesinide hazrldm (Bebek bezi alınacak) Kendim icin 2 tane alt üst pijama 2 tane ic camasiri 2 sütyen 2 atlet 1 tane corap Hastaneden cıkarken giymek icin elbise,tülbent Islak mendil Hasta bezi Şimdilik aklıma gelen seyler bunlar lutfen gereksiz dedgnz seyleride yazarmsnz fazladan biseyde goturmek istemyorum bide eksik önemli olan seyler neler?
Marpling Badgirl_ terlik,sabahlık ve göğüs için krem ped ınutmayın bence.bebeğiniz içinde sütününüz olmamasına karsılık biberon çünkü mama veriyorlar emmezse
ElifKarata Badgirl_ ben battaniye de koydum hem Müslin hemde kışlık kalın eylülde doğacak ama bebekler anne karnında çok sıcak olduğu icin üşütmesini istemem . Puset yada portbebe kullanmıcam direk kucağıma alıcam kuzumu 😘😅😇😇
Badgirl_ Deniz2961 ayy evet canmm bence cok lazm olacak bisey sanci aninda eminim 40 sefer elimi yüzümü ykarm😂tesekkur ederim😙
Tubacam Depend de alın isterseniz genelde herkesin listesinde vardı. Pudra gereksiz bence bir de bebeğin altını silmek için pamuklar var ıslak mendil yerine başta ondan koyuyorlar diye biliyorum. Eger varsa kendi süt sağma makinenizi de alabilirsiniz. Resim çekilecekseniz resim için de sizin ve bebiş için kıyafet lazım. Kendinize fazladan iç çamaşırı da koyabilirsiniz belli olmuyor çabuk kirleniyor diyorlar. Aklıma gelenler bunlar.
Badgirl_ ElifKarata aa evet cammm bizimkide eylül sonu ekim bası ama buyuk ihtimal eylül sonunda olur bitane kıslık battaniye koyim her ihtimale karsı tesekkur ederim😙
Lolipop Badgirl_ diş fırçası,macun emzik ,biberon ne olur ne olmaz diye ben koydum.Makyaz malzemesi 😊
Zuhal2205 Badgirl_ haftamız günümüz aynı :) bende yıkadım ütüledim bayramdan sonra da çantayı hazırlıyıcam 😍😍😍
Badgirl_ Zuhal2205 canmm bende biraz daha beklicektim ama herkez diyoki ne olur ne olmaz hazrda dursun bide su sralar 35 36 da dogum yapan cok goruyrm ama insallah bizim minnoslar vaktinde gelirler hala eksiklerim var bakalm tamamlyma calsyrm😀
tomurcukannesi Badgirl_ Pudra kullanımını önermiyolar bence çıkarın. Bide bebeğin yüzünü neden örtüyosunuz bilgim olmadığı için soruyorum
Badgirl_ tomurcukannesi hava eger soguk olursa port bebenin uzerinden ruzgar falan degmesin diye canmm hani bize hava scak olabilir ama ona soguk olmasn o yuzden tabi battniye falanda kaln olur ortmek icin o yuzden en iyisi tulbent😀
Zuhal2205 Badgirl_ aynen bebişlerim işi belli olmaz :) bakalım hayırlısı olsun benimde var eksiğim. Asla bitmiyordu🤦🏽♀️