Ahsen34 Kızlar daha 10 haftalık 🥰 keseye, bebeğe göre tahmin almak istedim. Bakalım ileride kimler bilmiş olacak 🤲🏻☺️ https://imgyukle.com/i/o8ws8S
Fatmanurkarakoca Ahsen34 hayrlı olsun esenler medipol de hangi doktoro gidiyorsunuz memnun musunuz ben de oraya devam egmeyi düşünüyorum
Ahsen34 Fatmanurkarakoca tesekkur ederım. Evet cok memnunum doktorumdan. Burcu Aydın Boyama. Hasta yoğunluğu cok fazla olan bir doktor. Bekleme süreniz oluyor. Bunu göz önüne alın. Ben kndısıne cok guvendıgım için beklıyorum hep sabırla.