Ebruyulalii27 Karnımın üst boşluğunda bi nefes darlığı var karnımdada sanki gaz sıkışması var sürekli ıkınmak geliyor 40 haftalıgım midem bi tuhaf sürekli üşütmüşümde karnımda bi gaz sancısı varmış gibi doğum belirtisi olabilir mi ?
Ulascemo2019 Ebruyulalii27 bende 35.haftamdaym o gaz sancısı gibi olan ağrı bende de var bende bununla ilgili post açtım biraz önce
Roza34_ Ebruyulalii27 yerinde duramıyor bi sağa bi sola gidecek kadar şiddetliyse olabilir.. 40 haftan nasıl olsa tam da zamanları çünkü
Ebruyulalii27 Roza34_ yani nefesim kesiliyor sanki tıka basa yemiş gibiyim bebekte hareketli bi kasılma yok kasıklarımda belimde hiç ağrı yok