Buse-5 Haftaya daha yeni girdim. Sürekli idrara çıkıyorum yaklaşık 5 dakikada bir yanma sancı falan yok benim gibi olan var mı ?
Halime0638 Buse-5 36 biticek az kaldı inan çıkamıyorum ilk başlarda ne cok gidiyorum diye deliriyordum ama inan ilerleyen zamanda cok cok daha fazlası oluyor mus 😂
Gizemklc Gayet normal bebek baskı yaptığı için oluyor ben 30 haftama giriyorum resmen tuvaltte yaşıyorum 😀
Buse-5 Gizemklc birde pazartesi idrar tahlili vermem gerekiyor. Sabah İdrarı 5-6 saat mesanede beklemiş olmalı diyorlat nasıl olcak ki o
Gizemklc Buse-5 sabah uyanınca ilk idrarı vermeniz gerekiyor demekki evde tuvalete girmeden gidip hemem tahlil vericen o zaman