2meleginannesi 14. Haftadayım aynı durumdayım. Reflüm vardı zaten. Safra kesem alındı 2012 senesinde. Dik oturup sakız çiğniyorum (naneli değil), süt bana dokunuyor soğuk elma yiyorum, soğuk su içiyorum ve her gece bazen 1 çoğunlukla 2 yemek kaşığı gaviscon içiyorum ama 1 saat arayla içiyorum (doktor demedi kendi tercihim saat aralığı), başın yatarken daha dik olsun birde göbeğimi açıyorum ben soğuk gelsin diye. Bunlar rahatlamamı sağlıyor bazen tam geçirmesede.