Merhaba kızlar , benim kizce cok nazlı çıktı hala gelmedi 39+3e giricem yarından sonra son 4 gün hala yok prenses hanım. Bugün Meryem Ana elini suya koyduk akşam sabah icilecekmis suyundan içmeye başladım bile 11 bucuga doğru baya yoğun yani slime düşünün o yapıda mukus tarzı sarımtırak baya fazla akıntım geldi. Araştırdım biraz nişan renksiz ve bu şekilde de olabilirmiş öyle yazıyordu. Kasılma ara sıra oluyor vajinada ama düzenli birşey saptayamadim. Sonuç olarak gelmedi. Şimdi sıcak duşa girdim çıktım biraz eğil kalk hareketleri yaptım , artık bacaklarıma kramp giriyor yattım uzandım dinlenicem. Aklima takıldı acaba o nışanmı degilmi? Bebek bide karnımın ortasına ara ara top olup semsert oluyor. Elimden geleni yaptım doğsun diye daha da dogmazsa pes diyorum!! ☺️