Kizlar oglum 7 haftalik olcak Aptamil Pre kullaniyoruz ama cok gazi var. Gaz damlasida kullaniyoruz yinede cocugun karni mama icerken davul gibi sisiyor. Ebemiz eger gecmezse Hipp Comforta gecebilirsin demisti, cocuk doktorumuza sordum degistirme daha beter yaparsin, alismasi lazim hayat öyle kolay degil tarzi garip gurup seyler söyledi.
Ama nedense ben mama degisikligi yapmaktan cok korkuyorum ya, sanki o mamayi icen bebek degil neyin sacmaligiysa, doktorun söyledigi sey yüzündenmidir nedir asiri geriliyorum.
Gerek varmi eminde olamiyorum cok fazla aglamiyor öyle ama özellikle mamayi icerken cok rahatsiz oluyor ikiniyor sürekli ve mamadan iki üc saat sonra aglamaya basliyor. Kucagima aldigimda az cok sakinlesiyor, öyle zaptedilmiyecek gibi olmuyor yani ama yinede cani yaniyor belli.
Sizce mamayi degistirmelimiyim ne yapsam ya belki aynisini yasayan anneler vardir