Dunyammf 23+3 haftalık gebeyim bebeğimde böbrek genişlemesi varmış ama doktor geçer dedi genede kontrol altında ol dedi kötü birşey mi bilgisi olan var mı?
Burcusahinnn Dunyammf bebeğin erkekse normal canım erkek bebeklerde daha sık görülüyormuş benim oğlumda da vardı 35. Haftamızdayız her muayenede özellikle sorup baktırıyorum şükür geçti anne karnında geçmese de doğduğunda ilk idrarını yapınca geçiyormuş endişe etme
Burcu006 Erkek bebeklerin genelinde oluyormuş benim bebegimdede var ayrintiliya gittiğimde söyledi doktor 32 haftaya geldiğinde tekrar kontrol ederiz dedi canım doğumdan sonrada geçiyormuş takip edilcekmiş sağlıkla kucaklarımıza alırız inşallah ❤
Sbhan 27 +5 bende 4 gundur şiddetli agrim var doktora gittik sag bobregimde buyume varmis 18 caplik 25 olursa stend takariz dedi dogumuna var dedi buyurse bu sekilde onlem alirz dedi ve kiz erkek fark ettigini sanmiyorum benimki kız