Öncelikle merhaba Kızlar çok şükür bende doğurdum . 24 ocak pazartesi günü son muayeneme girdim doktorum ntsye gönderdi orda hissetmediğim sancılar çıktı ama yüksek sancılar değil sonrasında alttan muayene etti 2 cm açılma var bu gece gelir bu bebek gelmezse sabah 6 da gel suni ile destekleyelim dedi tabi ben şok 40 haftalığım buarada adete göre ultrasona göre 39+5 ve ikinci doğumum ilk doğumumda normal oldu ama aradan 5 buçuk yıl geçtiği için sanki zihnim sıfırlanmış gibi korkuyorum içten içten ogün telaşla eve döndüm tabi karda yağıyor sancılansam taksi bile bulamam eşim korkuyor ben korkuyorum napıcaz diye en kötü ambulans çağırır öyle gideriz dedim gittiğim hastanenin ambulansıyla görüştüm olası bi durumda çağırdığımda hemen beni alıcaklar . Neyseki sancılanmadım sadece hafif kasılmalarım oldu hatta oğlum ağlıyor diye kar topu savaşı yapmaya bile indik eşimle doğuracam kar oynuyorum . Sabah oldu eşim taksi aramaya gitti ama nafile bir tane taksi yok bekledik 8 e kadar bulamadık en iyisimi metro ya gidelim dedim eşime o karda elimizde çantalar valizler hastaneye gittik 9 buçukta alttan ebe muayene etti 6 cm açılmış doğum çoktan ilerlemiş dedi suyumu patlattı Kendi sancıların artsın dedi ama bende tık yok doktorum geldi bu böyle olmaz sana birazcık suni verelim dedi 11 buçukta suni takıldı ilk başta hissetmedim odada yürüdüm squat yaptım meryem ana otunu suya koydum plates topuyla zıp zıp yaptım yavaş yavaş sancı gelmeye başladı ve de birandada artmaya o sırada inşirah suresi ile yunus a.s duası bana çok iyi geldi tavsiye ederim sizlerede eşime dedim banyoya girmem lazım sıcak suya hemen belden aşağıma sıcak su tutdum kasıklarıma okadar iyi geldiki ilk doğumumda da aynısını yapmıştım bianda ıkıntı hissettim heyecanlandım o sırada ebe geldi seni doğumhaneye götürücem açıklığına bakıcam dedi gittik beraber sonra baktıki 9 cm geri dönmüyoruz ıkınmaya başla dedi ıkındım ıkındım telaşla doktoru aradılar doktor geldi eldivenleri giydi son bir ıkın dedi ıkınmamla kızım doğdu çok şükür ne olduğunu bile anlayamamışken. Biraz uzun oldu affola hatta eşim bile şaşırdı ne çabuk çıktın sen diye sancı çekmem 1 saat doğurmam 8 dk sürdü Allah isteyen herkese nasip etsin normal doğum çok güzel birşey çok şükür ki nasip etti tekrardan mevlam ben bunları yazarken iki meleğimde yanımda uyuyor biri 5 yaşında biri 5 günlük darısıda bekleyenlerin başına olsun inşallah 🥰😇