Cotanakk Son zamanlarda sol tarafım acımaya başladı sanki bir şey batıyormuş gibi oluyor sola yattıkça ve geriliyor sanki ayrıca bebeği eziyormuşum hissi oluyor. Sağ tarafımda daha rahat ediyorum böyle olan var mı?
Ozlem2206 Cotanakk bende sol karburgam batıyor diye hep sağıma yattım 33 haftalığız sağ böbreğimde genişleme olmuş doktorum hep soluna yat artık ilerlemesin dedi dikkat edin 🥺
Zuleyy ne tarafs rahatsam oraya döndüm cünkü bi süre sonra bacagım agrıyo kalcam agrıyo aynı tarafa yatmaktan
Dmllale Sol tarafa yatınca kasığım ağrıyor sağda daha rahatım benim bebekte hep sağda sanki eziyormuşum gibi hissediyorum😀