Bilgisi olan yada direk anestezi işiyle uyğraşan kimse varsa sorum şu ki ilk doğumu mu yaptım spinal sezeryan ile ama doğumdan cıkıp odama ilk geldiğimde başladı daha benim ağrılarım yani hiç sakince yatamadım. Kimisi uyuşukluk geçene kadar bişey hissetmeden sakince yattığına şahit oldum. Benim mi ağrı eşiğim çok düşük yoksa anestezi uzmanı mı iyi değildi. İlk doğumunda cok iyi olan ikincisinde aynı benım gibi oldu ve iki anestezi doktoru farklıydı