ahsennazli bende basindan beri sol tarafima yattim ama artik oyle uyuyamiyorum bacaklarim uyusuyor cok aciyor.mecburen sag tarafima donuyorum oyle uykuya daliyorum.gece uyandigimda sirt ustude oluyorum solumdada oluyorum.doktoruma sordum gecen hafta ne tarafa dogru uyumaliyim diye.o da oyle bi yasak yok sol sag sirt ustu uyuyabilirsin.sadece yuz ustu uyumani istemiyorum dedi