1kucukbaby şimdi bu gönderini yanıtlayanların çoğu kürtaj, düşük yapmış kişilerdir bende düşük yapmış biri olarak böyle bi dönemde kendine sahip çıkmalasın başka kimse sana senden iyi gelemez eşin bile olsa kendi duygularını kendin yönlendirebilirsin. Böyle bir dönemde kendini kasma sürekli bunları düşünme ilerde yine hamile olursun Allah’ın izniyle buna engel olabilecek en büyük şey karamsar olmak kötü düşüncelerle kendini üzmek olur. Adetin bir süre düzensizleşebilir vücudun,hormonların farklı şeyler yaşadı sonuçta , düzene girdikten 3 adet dönemi sonra deneyebilirsiniz demişti doktor bana ama biz biraz daha bekledik düşük yaptıktan 7 8 ay sonra tekrar istedik ve ilk seferinde oldu çok şükür şuan 16. haftayı bitirdik. Allah sana da ve isteyen herkese nasip etsin , tamamına erdirsin.🙏