Cap4471 Ayın 24 ünde değerim 33.79 çıktı 29 unda da kan verdim ve 540 a çıkması ikiz gebelik göstergesi mi???
Ayse_dnmz Cap4471 Tabiki hayır zaten betayla bu anlaşılmaz 🤗 çok normal artmış hayırlı uğurlu olsun sağlıkla alın kucağınıza
Sena_liya Cap4471 ikiz gebelik ancak ultrason muayenesi ile anlaşılır eğer çift yumurta ikizi ise 5 haftalık kese olusumuyla tek yumurta ikizini ise yine 5 veya 6 haftalar da kese içinde görünen bebislerle anlarsınız…
Sena_liya Cap4471 beta değeri kişiden kişiye değişir sanırım hormanel bir durum yada yapısal belkide yumurtlama ile alakalı… 🤷♀️
Mehtapca06 Hayır tabiki ikiz gebekiknsadece ultrasonla anlaşılır kanı düşük çıkıp bir sürü ikiz var burada 😂