Ben öyleyim canım ilkini 8haftalikken düşük yaptım şimdi ise kızımla 20haftalik olduk korkma inşallah bişey olmaz hepsi kötü olacak diye bişey yok her gebelik farklıdır tek ilacını düzenli kullan kafana takma o düştü diye ikinci de düşecek kafasına girme sakin rahat ol hiç bişey olmaz rabbim korur