gonulbodurr uyuzdan zaten kaşınıyorsun karın bölgesi kuru olduğu için orası daha çok kaşınıyor.. ben çok önceden olmuştum bende geçti.. losyon kullandım gece sürdüm uyumadan her sabah gözümü açar açmaz duş aldım tekrar sürdüm duştan sonra, sonra akşam yine sürüyorum uyumadan sabah yine aynı şekil.. bir tane de kükürt sabunu al duşunu onunla al. Onunl iyice kesele kendini.. inşallah geçer 🙏🏻 Çok zor çünkü..