Ya canlar 32+2 günlük olduk baya akıntım geliyor normal çünkü ikinci gebelik olunca insan anlar ama bugün çok belim ağrıyordu karnım ağrıyordu az önce baya bı akıntım geldi temizlerken ellerimde su damlıyordu bildiğin elim hepsi ıslandı acab suyumu gidiyor bide doktor bana dedi bebeğin suyu az demişti