BebiskomMm CansuDRY yüksek tansiyonla ilgili bişey demedii doktorum sadece karaciğer yağlanması olduğu için kanda pıhtılaşma olma olasılığıda yüksek b. Ama doktor verirken Bebeğe kan akışının daha hızlı ve sağlıklı olması için veriyorum demişti
CansuDRY Ecemselmaarslan 534 çıktı benim. Eski doktoruma danıştım. Anlamlı bir yükseklik değil, iğneye ilaca gerek yok, dedi.
Ruhsar mercimekveannesiiii ilk 19 ocakta kan vermiştim 1,43 çıkmıştı sonra 23 ocakta 1,09 çıktı daha sonra da yaptırmadım ama sanırım giderek düşüyor.
CansuDRY mercimekveannesiiii İkisi de aynı değer. 0,534 ml = 534 ug Yukarıda 0,54 yazmışım 0,534 olacaktı.
burcuacrr CansuDRY 150 mg ecopirin aksam sabahları da igne vuruluyorum. Covidim bitti hala kullanıyorum. Hapın da iğnenin de zararı yok faydası var. Bebeğe kan akışını daha iyi sağlıyorlar.
CansuDRY burcuacrr Pıhtılaşma sorunu yokken kullanmak kanamaya sebep olabilir diye endişelendim. Sizin pıhtılaşma değeriniz kaç?
Ecemselmaarslan CansuDRY bana da doktorum öyle dedi kullanıp kullanmama arasında hep tereddütte kalıyorum