Glzr_27 Merhaba hanımlar, 36+3 haftalık hamileyim bebeğin hareketlerini gün içinde daha az hissetmeye başladım son kontrolde dr herşey normal ama hareketlerini say mutlaka dikkat et dedi bu haftalarda azalma normal mi sizce aynı durumu yaşayan varmı?
Esras88 Glzr_27 evet 36+1 benimde öyle biraz azaldı sertleşiyor bir yerde daha çok resmen bacağını kolunu dışardan hissediyorum bir yere toplanınca
Busra-61 Glzr_27 evet canım yeri daralıyor eskisi kadar güçlüde değiller sürekli toplanıyor bırakıyor bazen uyutmuyor🤦♀️
Ser_ Glzr_27 aynen canım benimkide 36+1 hareketleri azaldı öncekileri göre inşallah sağlıkla kucağımıza alırız
Elifkrblt Esras88 benimde 37+4 bende de çok sertleşiyor karnım ve dediğiniz gibi dışardan hissediyorum bacağını kolunu çok hareketli uyutmuyor beni ☺️
Esras88 Elifkrblt ya ne güzel 38 e girmek üzeresiniz şuan benim için gün değil saat bile geçmiyor artık bir sn önce doğurmak istiyorum 😔
Elifkrblt Esras88 evet ya şu son zamanlar geçmiyor gerçekten bende bi an önce doğurmak istiyorum ama bakalım daha Doğum şeklimiz bile belli değil Salı günü kontrolüm var o zaman öğrenicez bakalım 🥰
Esras88 Elifkrblt aa öyle mi ben kendi isteğimle sezaryen oluyorum günümde belli inşallh 16 şubatta olacak perşembe yine kontrolüm var bakalım🥰