Kızlar 4 yaşındaki kızım bazen kalbinin acıdığını söylüyor doktora goturmemi istiyor. Bir kac kez tekrarladi bunu endise etmeye basladim artık. Gün içinde kalp ağrısı belirtisi göstermedi ağlama vs de yoktu sadece anne benim kalbim aciyor beni doktora gotur dedi. En azindan bir gozukelim doktora icimiz de rahat etsin diyorum. hastane konusunda biraz acemiyim çocuk için hangi bölüme randevu almalıyım?