Tosbagam yok yanlış anladınız ben zaten en başından beri yürüyüş yapıyorum haftada 3 gün 37 sen sonra doğumu kolaylaştırsın diye daha çok üstüne düşmeye başladım çömelme hareketleri bacak açma hareketleri merdiven inip çıkmak özel bir vakit ayırıyorum bunlara yani öncedende yapıyordum ama özel olarak değil