Elmas_7 bana da suyu fazla denmisti 25. Haftada, sekerim de yoktu ve bebegim o zaman haftasına da uyumluydu kilosu. Sonraki kontrole gittiğimde doktor 3 hafta önden gidiyor hızlı gelişmiş dedi hem boy hem kilo olarak. Bebek hizli gelistigi icin fazla olan suyu da artık onun kilosuna göre normal sayılmıştı. Belki sizinki de birden hizli gelişebilir.