yuksell07 28-30 günde adet olurum normalde ama bu ay flim çekilmiştim 26 günde adet oldum normalmidir 🤔 beklemiyordum
bv187 yuksell07 bende geçen ay kimyasal gebelik geçirdim ve hsg çektirdim 26. Günümde adet oldum normalde 30 ve üzeri olurdum . Bende şaşırdım hayrolsun 😊
Elifpinar yuksell07 film çekildiği gün kanamam olmuştu regl bitimi 6 gün içinde çekiyorlar zaten 3 gün kanamam sürdü 28. Gün adet oldum 35 de oluyordum normalde sanırım işlemden dolayı filmin sonucu nasıl çıktı ?
Elifpinar yuksell07 inşallah hamile kalırsın kuzum bu işlem sonrası gebe kalan çok oluyo güzel haberler verirsin insallah
Meleknkkk Elifpinar eveettt bende onlardan biriyim canım. Ocağın 13ünde rahim filmi çekildi. Ve yine ocağın 30unda hamile olduğumu öğrendim 😊